Hallå bloggen! Plus gott nytt år!

Hejsan svejsan bloggen! Nu är det 2014 och tänkte därför ta nya tag! Har fortfarande inte min dator med alla bilder men mina favorit bilder finns i arkivet och det är bara att se till att ta nya bilder precis som förut. Det har hänt en del sen sist och jag ska sammanfatta 2013 och planer och tankar inför iår. Så nu finns det en del att skriva om. Vår hovslagare fick något med ryggen och kunde inte komma när han egentligen skulle så Athena är fortfarande inte igångsatt. Hon fick en lite längre vila vilket jag inte ser som något negativt då det händer mycket för henne iår. Jag känner också att jag vill få en bra nystart och har inte velat rida henne med de långa hovarna hon har. Men imorgon kommer hovslagaren och då ska jag äntligen få börja sätta igång henne igen!  Gud som jag har saknat att rida den hästen. Helt sjukt. Árdis har ridits  2 gånger sen vilan ( hon var fantastisk ) men sen tappade hon båda sina framskor och har fått stått i en och halv vecka. Hon får också nya skor på torsdag så då kan även hon börja komma igång ordentligt! 

Så tills vidare gott nytt år på er! 



 2 gamla bilder på mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0