Julklappslista

Jag har då redan en lång lista med saker jag vill ha i julklapp hehe. Men eftersom alla saker ligger runt tusenlappen blir jag glad om jag får en utav alla saker. Högst på listan är ju Lami-cell hjälmen , gaaaaah vad jag vill ha den! Sen vill jag verkligen ha CRW jackan, såååååå snygg. Sen skulle jag gärna vilja ha ett par vanliga enkla ridstövlar som jag kan ha hemma och eftersom mina g-boots inte passar Athena skulle jag vilja ha ett par 200g från topreiter. Och sist men inte minst vill jag ha en nosgrimma från fakur med vita stenar, antingen en aachen eller en remont men helst aachen. 
 
Eh ja, ganska dyra saker men drömma kan man ju alltid ! 
 
Har ni redan några saker på eran julklappslista? :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0