Grattis!

Tänkte ta något och skriva ett inlägg som inte handlar något om hästar alls. Min Syster frida fyller nämligen 14 år idag! Det är helt sjukt vad tiden går fort. Trots att vi bråkar mycket är hon även den person jag litar mest på och som jag kan ha så grymt kul med. Bråk hör ju till när man är syskon ;) Måste erkänna att man börjar förstå att hon börjar bli stor när hon till och med tacklade ner mig på träningen.... Det tar lite på stoltheten dock men kommer alltid vara äldst och bäst ( enligt mig själv haha...) 
 
Tack för att du finns bästa syster, och för att du gör mig så lycklig. Älskar dig mongo <3 en värld utan dig finns inte, kommer alltid finnas vid din sida. 
 
 
 jag hr fortfarande inte mina bilder men har lyckast skrapa ihop några i allfall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0