Tävling imorgon

Jaha då var det tävling imorgon igen. Känns verkligen inte som att jag ska tävla! Är inte alls inne i min vanliga "tävlingskänsla" känns typ som att jag ska till skolan som vanligt imorgon , men icke! Ska såklart bli sjukt kul! Kommer antagligen in i mitt tävlingsläge Sen ikväll när allt ska fixas iordning. Hoppas verkligen att hon sköter sig och att vi kan göra en riktigt bra uttagning! Vill verkligen lyckas att genomföra en ritt där hon sköter sig, är lugn och lyssnar på mig. Men det är ju djur vi håller på med och dom vill ju inte alltid lyssna haha. Nä men nu ska vi tagga igång! Först hem och rida , ge lite mat åt henne , packa och åka på träning sen hem och fixa alla grejjer som ska med. 

Är det någon av er läsare som ska till Strömsholm och Sleipnir Höst/KM? :)

Önskar min pålle skulle vara så här smal och vit just nu.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0