Tagga final imorgon !

Haha nu är allt lugnt och fint igen , berättar mer exakt vad som hände imorgon, tråkigt att jag var tvungen att stryka mig och jag tyckte det var super jobbigt och pinsamt men shit happens, citerar min pappa efter han fick reda på att vi blev strukna: eh det är bara bra allt kan inte gå räls. Vilket är sant , allt kan ju inte gå bra hela tiden, vi ska ta tag i problemet och lösa det. Nu lägger jag allt fokus på en som förtjänar det , Gandur ska gå final imorgon och det är så otroligt kul! Vi kommer satsa och göra vårt bästa!

Nu har vi faktiskt besök av ett par fälttävlans ryttare och hästar. De ska tävla imorgon så de fick komma hit och h hästarna, riktigt mysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0