T7 avklarad !

Nu har vi ridit klart t7. Athena var superduktig , hon dummade sig inte en enda gång och lyssnade jättebra. Är verkligen stolt över henne! Tyvärr visas det inte i poängen, inte för att vara dryg men tyckte domarna var lite snåla faktiskt . Jag vet att tölten är långt ifrån perfekt men hon gick mycket bättre idag än vad hon gjorde på Hrimfaxi vår och då fick vi endå 4,3 , idag fick vi 3,8 någonting. Men så kan det ju vara ibland och är endå stolt över min tjej!


Vad kan man säga om Gandur ? Jo lite trött och energilös men han gick jättefint! Haha blev lite trav mitt i allt men annars var han också jätteduktig! Slutade på 4,7 någonting och vi hamnar i A-final imorgon ! Super kul! Då ska vi bara visa mer energi så kommer det gå grymt! Men detta betyder att vi måste gå upp vääääldigt tidigt imorgon, ja tagga......

Nu hoppas jag att Athena är lila duktig i fyrgången och att Gandur orkar en tur till. Men nu förtjänar jag att vila haha.

https://cdn2.cdnme.se/4130792/6-3/pic_522af390e087c31a06ebce4b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0