Startlistor och ryttarbrev!

Nu har ryttarbrevet och startlistorna kommit ut! Då känner man verkligen att det börjar närma sig tävling ! Oh är så spänd och förväntansfull! Såg att jag kommer rida mot både Tuva som är från Edda och som jag känner sen förr, Isabell som är Hrimfaxare och som jag pratat med ett par gånger. Förutom det kommer även Amanda vara med och tävla, känner henne inte jättebra men hon var med på ridlägret förra året så jag känner igen henne i alla fall! Kul att träffa folk man känner!

Däremot blev jag lite osäker nu , det står att jag har höger varv med Gandur i uttagningen men gruppen jag är med i ska alla tävla vänster varv, det måste väl betyda att jag inte kommer få rida höger varv i uttagningen ? Vilket är väldigt tråkigt då våra chanser genast blir mycket sämre att gå till final. Vänster galoppen är inte alls lika bra som i höger. Men vad ska man göra ? Vi kommer göra det bästa av situationen och köra på ändå , vi ska ha kul helt enkelt, blir det pass så blir det väl det. Athena och jag fick höger varv i alla fall! Vilket är vääääldigt bra , haha. Nu taggar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0