Startlistan

Nu har startlistan kommit ! Haha blir alltid lika glad. Vi är vääääldigt många , över 20 st anmälda, och även fast det blir mycket hårdare konkurrens är det kul att vi är många! Första gruppen startar 11.30 och min grupp rider i mitten någon gång. Så när första gruppen startar börjar vi nog med uppvärmningen ! Hoppas verkligen att hon kommer sköta sig! Och om hon inte  gör det ska jag inte bli hysterisk och flippa ur som förra gången .... Utan då är det så helt enkelt. Men hoppas dom sagt att allt går bra. Såg förresten att jag kommer rida med Linnea (Hrimfaxare ) som jag känner lite , kul! 

Det har blivit något strul med betalningen. Vi har betalat in men pengarna har inte kommit till Sleipnir eller vad man ska säga. Men mamma har ju ett "kvitto" där det står att vi har betalt. Ja så det borde lösa sig. 

Om idag då så kommer mamma att rida Athena. Jag har nämligen match och ska börja packa nu m. Nervöst ! Säsongens första match för mig! Laban mig lycka till ! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0