Nästa helg

Angående nästa helg så kommer den bli lite annorlunda. Jag kommer endast rida Athena i V5 och jag hoppas såklart på att det kommer gå bra både under uppvärmningen, när vi ska gå in på banan och såklart att själva ritten går bra. Jag kommer alltid Satsa på att vinna... Förutom nästa helg haha. Jag har nämligen bestämt att på söndagen spela ungdoms SM med mitt lag vilket betyder om jag skulle gå till final kommer jag stryka mig. Nu kanske många tycker "fan vad onödigt att ens vara med då" men grejjen med tävling för mig och Athena är att bli vana att tävla. Jag kommer fortfarande att ge allt för att vi ska få så höga poäng som möjligt. För bara det är en vinst för mig. Sen såg jag att det är jätte många bra ryttare som jag ska tävla mot så mina chanser till final var kanske inte jättestora heller ... ;) men vi ska absolut göra vårt bästa! 

såg förresten att jätte många jag känner ska vara med , super kul! Alltid mycket roligare att tävla om man känner lite folk! 

Så då vet ni lite hur läget ser ut! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0