längtar

Trodde aldrig att jag skulle säga det här nu men jag längtar faktiskt till vintern. Japp ni läste rätt , jag längar verkligen! När jag tävlat klart för den här säsongen skulle jag bli överlyckig om det kom massor med snö. Det behöver inte vara mer än 5- men jag vill ha mycket snö. Hästarna blir så gosiga, fluffiga och kramgoa! Tänk er liksom att få galoppera en fin vinterdag i typ 1 meter snö ute på ett gärde , oh herregud så underbart! Eller dra iväg ut och tölta på en snölagd väg. Rida ut barbacka och slippa oroa sig för att det ska göra ont om man ramlar av. Sen finns det mycket som jag hatar med vintern men just dom här sakerna med vintern längtar  jag så mycket till! Sen allt annat som har med julen att göra, baka pepparkakor, lussebullar, klä granen och umgås med bästa släkten,familjen och vännerna. Sen ska all snö försvinna innan det är mars så man kan börja träna ordentligt inför de kommande tävlingarna! 
 
Haha hoppas moder natur gör som jag säger men hon brukar oftast göra som hon själv vill... ;)
 
längtar ni til vintern? Varför, varför inte? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0