Längtar!

Längtar så grymt mycket tills imorgon! Och vet ni varför ? Jo för att då ska jag börja packa och smörja tränsen, sadlar stövlar , tvätta betten ordentligt, fixar ordning tävlingskläderna mm. Låter kanske inte super kul men älskar att sitta i sadelkammaren, lyssna på musik och fixa allt innan tävling och bara komma in i tävlingsläge. Blir så fett taggad! Sen ska jag även göra Gandur och Athena snygga och vackra såklart och bara mysa med dem. Imorgon är det liksom bara en dag kvar tills vi ska iväg! Heeeelt sjukt verkligen. Jag hoppas att min tokiga häst bestämmer sig för att vara på bra humör och inte dummar sig. Men som sagt allt tävling är träning för oss men vill ju fortfarande vinna haha.

Hur brukar ni vara/göra dagen innan tävling ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0