Kommentarer

Såg kommentarerna och förstår lite mer nu. Håller absolut med domarna att jag hade för högt tempo med Athena , för det hade jag och det kan jag erkänna. Att hon inte gick helt rent speciellt i vänster håller jag också med om men tycker jg kunde fått lite högre poäng. Men förstår endå lite mer nu när jag sett kommentarerna. Känns bra att veta vad vi ska förbättra!

Såg även att Gandur inte fick en enda kommentar om passtakt ! Så himla kul att passtakten är borta! Helt sjukt att han för bara några månader sen gick i grisepass. Nu går han istället över i trav haha, så det och tempot fick vi avdrag på. Så vet precis vad vi ska förbättra tills imorgon! Oh tagga final med bästa killen!

Strök honom förresten i fyrgången. Vill spara energi tills imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0