Klädångest

Jag var värsta klädångesten. Jag vill använda mina nya HV polo byxor men har ingen snygg eller ens matchande topp att ha till. Vill verkligen ha mina nya byxor dom är precis lagom , inte för fula men tillräckligt fina för tävling. Men har jag ingen tävlingströja till så kan jag ju inte ha dom! 

Men ska fråga mamma om hon inte kan köpa en åt mig idag när hon ska till hööks för att hämta ut gramantyglarna. Då löser det sig nog! 

Haha blev ett väldigt "tjejigt" inlägg men jag är lite av ett modefreak och allt måste matcha. Men tror hon kunde fixa en åt mig , bästa mamma! Dagens ilandsproblem hehe. Vill helst ha en marinblå men annars en vit!:) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0