Inför imorgon

Imorgon är det äntligen dags! Hrimfaxi höst och hemmabana. Jag är glad att det här var den sista tävlingen av de 3 jag tänkt åka på. Vi har varit på Örsta många gånger nu och jag känner verkligen att vi är redo! Lektionen med Tess i tisdags var guld värt och jag vet vilka misstag jag inte ska göra om. Nu kommer såklart tävlingsmänniskan i mig till liv för nu har vi övat på de andra tävlingarna och ni gäller det, nu ska vi visa vad vi kan. Sen känner jag ju lite press också , min familj/släkt och vänner kommer och kollar så vill ju verkligen att det ska gå bra ! 

Det här är också sista chansen för mig att uppnå mitt mål inför säsongen , att få minst 5.0 

Eftersom det har varit lite strul med Athena och att hon stegrar sig och håller på gör att målet egentligen är att vi ska komma in på banan och göra vårt bästa, men självklart vill jag få minst 5.0 

Fett taggad är jag och hoppas verkligen att det kommer gå bra imorgon. Athena Kommer sköta sig och Gandur kommer inte börja trava och jag kommer inte gör a några dumma misstag. Det är de tankar jag kommer ha i huvudet imorgon. 

Önska mig lycka till!:D 

Och om någon av er läsare 




ska dit : LYCKA TILL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0