Eidfaxi KM del 2

Tänkte berätta lite mer vad jag tyckte om tävlingen i sig själv. 

Jag gillade banan väldigt mycket, precis  sånt underlag de hade passade oss perfekt, ganska hårt men endå lagom. Något som jag tyckte mest om var såklart alla uppvärmningsmöjligheter! Det fanns både en ridbana, en liten "utesväng" och en till ovalbana. Just det  sistnämnda var ju bara helt fantastisk! Gandur hatar ju att gå på ridbana och Athena är lättare att värma på en ovalbana så att hon verkligen få använda sin energi. Så det var verkligen super.

Försäljningen var helt okej och detsamma priserna, älskar ju att vinnarna får täcken (haha även fast jag nu inte fick något) men så brukar det ju vara på nästan alla tävlingar , me gusta

Sen tyckte jag att det var lite dålig info om startlistor och resultat. Jag tycker man kan sätta upp det någonstans så att man kan kolla. För tyckte det var lite smått rörigt med tiderna. På internet stod en tid och sen säger speakern en annan och sen var det en hel annan tid. Så det var ett minus. 

Annars fanns det gott om plats att ställa transporterna, det fanns utrymme att bygga hagar o


ch så fanns det en publikläktare som jag tycker alla banor borde ha! 

Så måste säga att det var en riktigt bra tävling och jag kommer åka dit igen! :)

Någon annan som varit på deras tävlingar? Vad tyckte ni ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0