5:a!

Kom sist i finalen, trots att jag är en vinnarskalle är jag inte besviken. Är endå nöjd med honom! Vet inte varför men så fort vi kom in på banan dog han totalt. Ingen energi alls och vi sitta och smacka och driva som en galning. Fett resulterade också i att jag lutade mig alldelles för mycket bakåt . Haha uuuusch för min sits. Men vi fick endå trots att han inte ville springa en 5,5 !

Han har redan börjat fått vinterpäls så vi kommer raka honom imorgon. Han ska också börja få havre (=energiii) och jg ska tänka på min sits. Men det var faktiskt vår första tävling tillsammans och vi har förhoppningsvis många framför oss!

Nästa helg är det Strömsholm som gäller. Athena och jag kommer endast köra fyrgång och hoppas att vi slipper stryka oss.... Gandur har jag faktiskt låna ut till min kusin som ska köra en T8 på honom. Tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0