3 super tjejer

Jag har tre riktiga Super tjejer i mitt liv (och en massa andra men de här mer inriktat runt hästar) och de är såklart min fantastiska häst Athena , min otroliga ridlärare Tess och såklart min Underbara mamma! 

Athena trots att hon kan vara enkelt sagt dum i huvudet så är hon en så fantastisk häst sol jag älskar så otroligt mycket! Hon har utvecklat mig så mycket och gör fortfarande, bästa häst

Sen har vi Tess som inte bara är en otroligt bra ridinstruktör som redan på en kort tid har hjälpt mig så mycket i min ridning utan hon är också den mest glada och gulligaste tjej jag träffat! Hon är grym

Sen har vi såklart min mamma som har gjort allt det här möjligt , utan henne hade jag för det första inte börjat ridit och hon hjälper mig verkligen med allt. Hon finns alltid för mig och skulle jag dra upp alla saker som gör henne till världens bästa mamma skulle inlägget blo vääääldigt långt. Så det enda jag tänker skriva är : mamma jag älskar dig så mycket , du är helt enkelt underbar ! 

Tre super tjejer verkligen sen har jag resten av min familj/släkt och mina vänner som jag också älskar så mycket! 

Vad skulle jag göra utan alla er ? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0