Topreiter boots

Funderar faktisk på att sälja mina G-boots och köpa ett par från topreiter istället. Enda anledningen till varför jag köpte dom var ju för att Athena skulle ha dom men dom sitter verkligen inte bra på henne. Jag har endå lagt ut 1000 kr på dom. Och jag kan inte ens använda dom pga av att de snurrar runt. 

Känns lite surt , kastat iväg så mycket pengar på något som inte kan användas eftersom Gandur inte behöver så tunga. Men så är det när man köper utrustning vissa passar helt enkelt inte. 

Vet att jag inte kommer få tillbaka alla pengar för bootsen men kan kanske få tillbaka en del av det för dom är knappt använda. 

Har ju ett par från topreiter som sitter jättebra på henne men vill som sagt ha ett par 200g. Så om ni har något tips på ett par boots från topreiter i allt från 200-220g så får ni gärna säga till! Och om det är någon som är intresserade av att köpa mina G-boots kan ni höra av er här på bloggen eller mejla mig - [email protected]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0