Stackars bebisarna

Känner mig så hemsk, eftersom det vart så mycket innebandy och sen när ryggen lacka ut så har mina små hästisar blivit lidande. Egentligen tycker dom säkert att det är härligt att bara få gå runt och äta , haha små tjockisarna. Så efter idag ska jag skärpa till mig för ryggen är helt okej nu så då är det bara att köra igen! Athena ska jag i allfall sätta igång ordentligt och vi kommer jobba ordentligt med mycket bl.a. Dressyr och konditionen och sen till vintern kommer hon få de lite lugnare fast då istället kommer det jobbas just att bygga muskler, få igång kondisen och så få ner henne i vikt.Gandur har jag ingen riktigt plan för än... Men det löser sig.  Men målet är att få honom tänka framåt och med myyyycket fart, sen blir att han ska få kondis han med. 

Så hoppas på mycket snö i år så att de får jobba ordentligt ! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0