Söndag

Spelade match igår och när det var ca 10 min kvar så gav ryggen upp, har aldrig haft så ont i mitt liv. Jag kunde bokstavligen inte röra mig en cm och så fort jag grina/skratta/hosta så blev det tusen gånger värre. Nu idag kan jag i allfall gå hyfsat själv utan något stöd men kommer inte kunna rida idag. Mamma lär ju heller inte rida eftersom hon var på fest igår så hon lär väl vara ganska sliten ... ;)

Förhoppningsvis kan jag rida imorgon! 


Sen har jag en fråga till er, vad vill ni att jag ska blogga mer om? 

Åsiktsinlägg, tips, bilder, dagens pass, planeringar , övningar eller något annat, vill jätte gärna veta för att kunna göra bloggen lite mer intressant !:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0