Snö

Vet inte hur det är i resten av Sverige men imorse när jag gick upp fick jag en liten chock då det låg snö på marken. Haha japp snö i mitten på oktober. Fick genast lite julkänsla och vid lunch då solen sken ganska bra tänkte jag "oh vad jag vill hem och rida" nu är nästan all snö borta men lite finns fortfarande kvar . Är både glad och ledsen , vill ha snö men aldrig att man skulle överleva med snö från och med nu haha. 

Här är några bilder jag tog imorse när jag var ute och gick med Mio, inte jättebra kvalitet och så var det mörkt men ni ser ändå att det var ganska mycket. 

Längtar tills det är sådär riktgt mycket snö så man kan galoppera i djupsnö, oh vad härligt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0