Cp rygg

Behöver inte skriva så mycket mer än rubriken. Min rygg är ju bara helt sönder fast det är ingen som hittar något fel förutom låsningar och liknande. Jag får alltså förutom att jag har konstant ont små attacker typ som ryggskott i olika grader, ibland är det inte så farligt men vissa gånger kan jag knappt röra mig på en hel dag. Usch för min rygg. 

Har en liten "attack" idag så skippar att rida även fast vädret är underbart men har då tur att mamma kan rida ut med henne idag. Skönt ! Hade endå planerat en uteritt så då blir allt som planerat i allafall:) 

Skönt att ha som kan rida min lilla primadonna (även fast hon egentligen är mammas ... ;))

Kanske ska ut och fota lite om jag orkar men annars får ni ha en trevlig dag!:)

Bild på min lilla donna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0