Angående lag-SM

På träningen i tisdags diskuterade vi lite lag SM planer. Jag var nästan 100% säker på att inte vara på lag-SM med Athena. Dock tänkte jag ta med Gandur istället men nu blev det lite ändrat som vanligt haha. 


Tess var så envis med att jag skulle ha med Athena och även fast jag sa nej ett antal gånger lyckades hon alltså övertala mig, haha som vanligt då. Varför jag inte ville ha med henne är ju för att jag känner att vi inte har nerverna för någon special gren typ flagglopp, trail osv. Plus att vi fortfarande inte har tagit fram passen. Men Tess var envis och sa att det ska vi minsann träna fram. Så nu ska vi tävla lag-SM igen. Reservplanen är dock om det inte känns bra med Athena några veckor innan tar vi Gandur istället. Gandur är ju så säker och vi skulle antagligen vara väldigt bra på flagglopp men det är ju väldigt kul att ha en tränare som tror på en så mycket, känns bra i hjärtat måste jag säga ! 

Edda kommer dela upp sig i 2 lag , ett på forsen och ett hos Tess sen kommer vi också ha träningar alla tillsammans. 

Så trots att jag inte hade tänkt vara med är jag det ändå. Sen har Athena och jag utvecklats mycket sen i våras och mycket händer på ett halvår! Det blir nog bra.


Ska ni vara med på lag-SM ? :)

Kan inte fatta att det var i februari  vi var uppe på ridhuskampen och tävlade för första gången , haha mycket har hänt den dess. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0