Regn och lerigt

Hejsan! Red inte idag. Den största anledningen till varför är faktiskt inte att det var kolsvart och ösregn utan för att det är väldigt lerigt på ridbanan. Med lerigt menar jag verkligen det. Redan igår halkade hon till flera gånger och idag har det regnat vilket inte har gjort ridbanan mindre lerig om jag säger så. Vill inte riskera att hon skadar sig. Kanske inte jättestor risk men ändå plus att jag hade väl kanske inte super lust att gå ut och rida heller hehe. Men Athena har blivit riden ganska tufft både i tisdags och igår så därför var det bra att hon fick lite vila. Sen kommer hon ridas fredag,lördag och söndag som vanligt. 
 
 
Hon har ju varit lite rund över sommaren men nu när hon har har börjat blivit riden som hon brukar har hon gått ner massor. Så nu tycker jag att hon är precis lagom! Nu är det nästan att hon börjar bli för tunn, så nu kommer vi vara noga med att hon får extra kost under hela vintern. 
 
 
På tal om vinter vill jag verkligen ha snö nu, så att det blir lite ljust och mysigt, så tråkigt när det är så mörkt och regnigt.....
 
 
 
 ge mig snööööö
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0