Hästdusch är bra att ha

Athena var superfin idag , var avspänd redan från början vilket var en chock men en bra sån. Hela passet var hon mjuk och avslappnad i både tölt och trav. Vänster kunde man ibland känna att hon blev lite spänd men mycket bättre än vanligt! Borde vara aslycklig för att hon var så sjukt duktig men är missnöjd med mig själv. Blir irriterad på allt jag gör typ pga av att jag känner mig obekväm i sadeln som i sin tur beror på att mitt ena ben är kortare än det andra. Vilket gör att jag känner mig sne och inte kan trampa ner i högerstigbygel. Sen är min axlar damp , låter och knakar , sen massa andra småsaker. Blir som sagt arg för att jag blir irriterad över  såna saker. Men min häst var i allafall bäst

Var extremt lerigt på ridbanan (red där för kom på att rundpaddocken inte har något lyse) och efter var både jag och Athena ett par riktig skitgrisar. Då var det tur att vi har en dusch , så Athena blev avtvättad , smidigt värre! 

Haha hon är så söt min fina tjej 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0