Underbar känsla

Alltså ingen känsla slår den när man galopperar en solig dag på ängen med lösa tyglar. Han är ju så himla härlig ut själv, bara galopperar på i ett lugn och härligt tempo och det enda man behöver göra är att luta sig tillbaka och njuta! . Så himla underbart! FIlmade med mobilen när vi galoppa men det försvann tydligen? trött man blir. Det var fantastiskt härligt att få rida ut på prinsen min, ibland glömmer man bort hur awsume han är. Det var precis vad jag behövde efter en hemsk vecka med prov och redovisningar. Hahaha stackars liten var helt slut och svett efter, inte så konstigt egentligen , jobbigt att springa! ;) så jag fick tillåtelse av han att svampa av honom, imponerande! 
 
Ja underbart var det iaf, bästa pojken! Nu ska jag ta och beställa bilder :)
 
adios!
 
kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för kommentaren! :)

Finns INGEN härligare känsla än en frisk galopp! :D

Svar: nä verkligen inte!:D
Fanny Nordh

2013-05-17 @ 20:28:32
URL: http://miblo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0