Nya ridbyxor

Eller ja nya och nya... Fick väl dom för någon månad sen hehe. Ville ha ett par svarta då mina gamla är sönder och de här fick det bli! Tycker de var snygga för att bara vara ett par svarta ridbyxor och de satt väldigt bra. Anpassar sig till figuren så att säga. Att de även har lycra benslut (som de flesta ridbyxor har nu) anser jag är awsume. Me gusta mucho. Inte super dyra heller och måste säga att allmänt tycker jag att CRW byxor är väldigt sköna och bra dock tycker jag om mode väldigt mycket och inget kan slå ett par snygga HV polo byxor  men mina fina får vila i frid nu <3 Så Om ni är ute efter ett par sköna ridbyor så finns de att köpa häääär för 649 kr , de finns även i andra färger :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0