galna kusiner

 I söndags red jag och min kusiner Madde och Agnes. Ja madde brukar inte rida så ofta men tyckte ändå hon klarade sig super ;) Made och Gandur ville dock inte hoppa, var lättare att gå över tycke Gandur.... Man fick ju sig ett par skrattanfall under ridpasset !
 
Vissa bilder vågar jag knappt visa pga av hur förjävligt dåligt jag satt det ridpasset. Alltså jag kände att jag satt som en kratta men orkade väl inte fixa det eller nått... värsta "sitsdagen" på väääldigt länge haha det är sjukt hur min sits kan variera , ibland sitter jag ganska bra och ibland är allt bara katastrof. Tänkte ta ett inlägg senare om just sits och inverkan då jag kan dela mina erfarenheter om hur man inte ska sitta och vilken skillnad det blir när man sitter bra eller i mitt fall helt okej ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0