Flyttat hage

Nu fick det räcka för tjockisarna att beta i den hagen så nu är de tillbaka till våran hage igen. Athena har endast blivit riden 2 dagar den här veckan, vilket varit slarv från mig men de kommande 3 veckorna kommer vi köra stenhårt innan jag sen åker till Kroatien.

Idag var hon först superpigg sen på sluten körde vi galopp och då blev hon ganska trött. Annars travade vi på volt, lite flytta för skänkeln och så galopp. Tyckte det gick bra. Hon var lite okoncentrerad då de andra hästarna sprang som idioter i hagen. Men är nöjd med dagens pass.

Mina föräldrar var på bröllop igår och jag sov hos mina kusiner därav den dåliga bloggningen men nu är jag hemma igen!


Har ingen passande bild så det fick bli den här snyggingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0