Dagens

Ridit Athena och det gick helt okej. Stundtals väldigt bra och stundtals sådär. Haha inte ofta jag säger det här men hon var faktiskt lite seg. Vi jobbade mycket skänkelövningar i skritt och det gick super. Körde sen tölt och då saknade just energi, som jag skrev ovan stundtals passtaktig och stundtals helt okej takt. I tölten körde vi en del voltövningar och det gick också bra men skulle som sagt velat ha lite mer energi. Efter travade med lösa tyglar på volt (vilket faktiskt inte är så enkelt som det låter på Thenis ;) ) och det gick awsume.

Sen gosade vi bara i solen och sen fick hon gå ut i hagen, och det är första gången jag ser henne rulla dig direkt efter ett ridpass?! Hehe kanske inte super intressant men skit samma. Nu ska jag gå in och städa och fixa några tidsinställda tills imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tack så jätte mycket! :)

Fin blogg du har!

Svar: tack dsm!:D
Fanny Nordh

2013-05-13 @ 21:02:49
URL: http://sannas.horseworld.se
Postat av: Emelie

TAck!

Du med isis vet ingen som behöver en sadel jag har en som ligger och skräpar bara :(

Svar: Nej vet tyvärr ingen som behöver en sadel :/ rekommenderar att lägga ut annons på blocket eller hästnet då det säkert finns någon som är intresserad :)
Fanny Nordh

2013-05-13 @ 21:12:15
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0