Hemma !

Hejsan! Nu är lilla Fanny tillbaks i Sverige. Kom hem i natt och var bara en snabbis förbi hemma innan jag åkte vidare till mina kusiner. Min föräldrar har saknat mig så mycket att de åkte till England i torsdags och kommer inte hems förrän imorgon. Har haft det sjukt kul och det var verkligen ett minne för livet men vad är det man brukar säga? Borta bra men hemma bäst. Skönt att vara hemma igen! Idag ska det ridas ridas, och ridas! Kan inte förklara hur mycket jag har saknat att sitta på hästryggen! Först blir det nog en sväng ut med Gandur pojken sen blir det ett pass med Athena i paddocken och kanske avslutar med att rida smári! Härligt!


Fick denna bild av mamma , lilla gumman har fått på sig korgen men just nu får hon vara hur tjock som helst bara jag får rida henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0