Dagens ridpass

Red Athena nu på förmiddan och det gick ganska bra faktiskt! Trots värmen kämpade vi på. Vi skrittade mycket och flyttade mycket för skänkeln, lite volter, öppna och serpentiner. I början var hon lite spänd och övertaggad men sen gick hon avslappnat och fint! Sen fortsatte vi samma övningar i tölt och det gick också bra. Öppna i tölt är väldigt bra måste jag säga! Efter tog vi lite trav ich galopp. Vänstergaloppen börjar även bli lite starkare , inte jätte skillnad men endå. 
 
Efter var hon jätte svettig så jag duscha Jenna och vet ni vad hästen gör? Hon börjar dricka från vattenslangen! Haha så söt. Blev väldigt överraskad då jag aldrig varit med om det förut och hon tål att bli duschad men det är ju kanske i te superkul. Men jag ett gott skratt fick man allt. 
 
Nu har vi även flyttad våra hästar till Alexandras hage och tvärtom. Jippi ,bara att gå längre..... 
 
Nu ska vi till våra kusiner och "fira" nationaldagen tillsammans :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0