Så sjukt

 
Jag förstår verkligen inte. Mamma och jag tog en sväng ut på Athena och Gandur. Hon var superpigg och låg på som tusan. Första delen var det passtakt och grisepass och allt möjligt konstigt. Gandur flöt på bra men Athena var hopplös. Sen på andra delen så sa det bara pang och hon töltade klockrent. Vi bokstavlingen flöt fram. Precis som med Gandur var det obeskrivligt. Helt sjukt. På de sista 2 rakorna ökade vi och ökade vi och shiiiit vad snabbt det gick! Gandur blev trött och orkade inte riktigt sista biten men Athena har ju bättre kondis så det är ju inte så konstigt. Jag förstår verkligen inte vad vi gör. Vad jag gör. Hur kan hon först gå i grisepass och sen bara köra klockren ökad tölt? Visst jag slappnade av mer, släppte henne lite i munnen , drev på lite mer men gjorde ändå förhållningar men det var ju inga jätte stora förändringar jag gjorde. Det kanske bara var det som behövdes men det var sån grymt stor skillnad på takten. Jag och mamma blev verkligen helt chockade. Helt fantastiskt var det.
 
Jaja hon gick skitbra i allafall. Haha nu gäller det bara att fortsätta träna och att jag måste hitta det som gör att hon går bra. Hon kan men jag måste få koll på mig själv för att kunna hjälpa henne.
 
Gud vilken tur jag har som har såna underbara hästar. Kärlek till dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0