Visste ni att ....

Jag endast ramlat av ca2-4 gånger? Haha farligt att säga , nu lär jag ju bli avslängd näst ridpass.... Jag har dock varit med om ett par galna hästar som bockat och stegrat och grejjat men har lyckats hålla mig kvar , haha gryyym. Men som jag skrev igår önskar jag att jag skulle ha ramlat av mer än vad jag gjort (hehehe faaaarligt att säga det med) just för att när jag ramlar av dra gång kommer jag bli typ asrädd, grina osv men den dagen den sorgen .... ;) det sägs ju att man ska ramla av 100 gånger innan man är en duktigt ryttare eller något sånt , så bara 98 gånger kvar.... Haha önska mig lycka till !

Hur många gånger har ni ramlat av ?


Kommentarer
Postat av: svea-karin

jag är nog uppe i ca 9 ggr :)

Svar: inte så många det heller!:)
Fanny Nordh

2013-08-29 @ 12:49:07
URL: http://karinmattson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0