Veredus boots

Jag är nästan hel säker på att jag ska införskaffa mig ett par Veredus islandsboots. Har velat om jag ska köpa Veredus eller G-boots men har äntligen bestämt mig för Veredus. Jag tycker Veredus bootsen verkar vara superbra och har dessutom hört bra kritik om dem. De kostar ju dock en hel del .... och därför var jag inne på G-boots istället men samtidigt vill jag ha ett par Veredus och nu när jag har pengarna kan jag lika gärna kosta på mig dem för annas kommer det säkert aldrig bli av. Kommer bli ett par 220g då jag tycker 170g blir för lite (har ju redan ett par 170g boots) och 240 för mycket så då tycker jag 220 blir bäst. Jag vill dock också ha ett par G-boots 200g att varva med och tror både Athena och Gandur skulle gå bra på 200g. Men nu är det ju så att jag har fått massa födelsedagspengar så det är ju inte helt omöjligt att det blir ett par G-boots också.... hehe.
 
 
Har ni läsare provat Veredus? Vad tycker ni om dem? Vill gärna veta fördelar och nackdelar! :)
 
(Bilden är lånad från Hestbolaget.se)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker verkligen att de är jättebra! Minuset med dem är att de väger mindre än vad det står att de ska väga.. Och det är inte lite heller, utan en ganska stor skillnad, kan vara bra att veta för vi köpte våra o kontrollvägde, de vägde mycket mindre än vad de skulle göra:). Annars fungerar de super!

Svar: Tack så mycket för svaret! Det var ju tråkigt ! står de att de ska väga en viss summa så ska de ju göra det , men för mig gör det inget med tanke på att jag egentligen ville ha lite mindre vikt:) Men så länge de fortfarnde är bra så låter det som ett bra köp!
Fanny Nordh

2013-08-04 @ 05:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0