Shopping !

Köpte ett par G-boots 200g idag! Avvaktar med veredus bootsen ett tag, fick låna Tess Veredus och måste erkänna att de är mycket smidigare än G-bootsen och de satt bra på Athena men såg att en söm redan hade gått upp , och Tess köpte de i våras. För de pengar som de kostar tycker jag att hållbarheten ska hålla mer än ett par månader ... Men någon gång ska jag köpa ett par då de som sagt är väldigt smidiga och jag gillar dom.

Känns bra att nu ha ett par 200g och ett par 170g att varva med plus så har jag ju de vanliga Islandsbootsen. När jag väl köper ett par veredus blir det heller inte ett sånt stort glapp från 170 till 220 utan då blir det en smidig övergång :) Så jag är i allafall nöjd med mina nya boots! Jag köpte även ett par nya vanliga boots då de gamla håller på att falla ihop. Bra shopping= glad Fanny

Jag har fortfarande ganska mycket pengar kvar och för dem ska jag nog köpa en nosgrimma från Fakúr ! Så grymt snygg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0