Rutiner

Som ni kanske märkt är bloggning upp och ner, ibland skriver jag typ 3-4 inlägg och ibland 1, ska försöka ändra på det! Skolan börjar på måndag och även fast jag önskar sommarlovet skulle vara i 2 månader till känns det skönt att komma tillbaka till rutiner. Och med rutiner komer även bloggningen bli bättre. Under sommarlovet blir man så slö i både kropp och huvud .. i allafall jag ;) Nu börjar innebandy träningarna och hästarna sättas igång ordentligt. Vilket betyder att även om det regnar ska jag ta mig ut och rida, haha försöka kan man ju alltid göra... 
 
 
Snart ska jag och mamma ut en sväng , och det är faktiskt fint väder idag!:) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0