Planerade tävlingar

Nu till hösten är det tänkt att jag ska åka på 3 tävlingar. Jag är nästan säker på att det blir Värmlandsmästerskapen i kil den 7 september. Sen velar jag lite om jag ska åka på Framtids KM på stenholmen eller om jag ska åka på Sleipnirs KM på Strömsholm den 14 september, det lutar dock mot Sleipnirs. Som avslutning kommer jag självklart vara med på Hrimfaxis hösttävling den 21 september, den är ju en självklarhet att åka på då det är här i Kumla endast 7 km från där jag bor.
 
Detta betyder att det kommer bli 3 tävlingar på raken, alltså en varje vecka men det här är de tävlingar vi har möjlighet att åka på utan att behöva resa Sverige runt och jag tycker alla verkar bra. . Hrimfaxis vet jag är bra och tvivlar på att de andra är sämre. Efter alla tävlingar kommer båda få en mikrovila på någon vecka eller två för att chilla och vila upp sig. Kommer antagligen tävla som det ser ut nu T5 och V5 på Athena och T8 och V5 på Gandur. Förutom på Hrimfaxis där det antagligen "bara" kommer bli V5 på båda och T8 på Gandur men inget är bestämt än men så se planen ut för nu. Så sjukt taggad på att tävla! Det är så grymt kul att Gandur ska få följa med, han utsrtrålar verklig lugn och är en riktigt stabil klippa i lynnet. Dels är han bra sällskap åt Athena så hon slipper vara själv och så gör han mig lugn, super pojken! 
 
Ska någon av er läsare tävla? i såfall vilken/vilka? :)
 
 
 
 Mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Sanna Bäckström

Vad fin blogg du har Fanny, roligt att du rida islänningar också! :)

sv: tack så jätte mycket!<3

Svar: tack detsamma sötis! ja dom är bäst !:)
Fanny Nordh

2013-08-02 @ 18:00:19
URL: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0