Perfect sit of Sweden

Perfect sit of Sweden har jag inte känt till speciellt länge, utan fick upp ögonen för dem efter jag läst om dem på ett par bloggar. Blev lite intresserad utav deras produkter så gick självklart in och kollade. Själv kollade jag mest saker för ryttaren och precis som deras namn så går deras produkter helt enkelt ut att förbättra sitsen. Eftersom jag själv har ganska dålig sits fastnade jag för många av deras grejjer men det som jag mest fattade tycke för var - Perfect Shoulder. Mitt största problem i sitsen är just att jag inte orkar sitta med sträckt rygg och tillbakadragna skuldror och axlar och Perfect shoulder ska enligt beskrivningen hjälpa just för det plus så ska den stärka bålen vilket jag också måste göra. Är faktiskt riktigt sugen på att köpa en och se om det funkar. Jag vill verkligen få bättre sits och min rygg och hållning är ett stort problem så om det nu finns hjälpmedel varför inte prova? Vet som sagt inte om det funkar men tycker att det verkar bra! Just nu är det även specialpris 399kr. som gjort för mig! Det stod även att den passar bra till andra sporter och om den kan hjälpa mig i Innebandyn skulle jag bli överlycklig. Sen förstår jag ju såklart att min sits inte kommer bli perfekt och jag måste fortsätta jobba ändå men den verkar som ett bra hjälpmedel på vägen!
 

Om ni är nyfikna kan ni gå in och läsa mer på deras hemsida  och om ni vill läsa just om Perfect Shoulder hittar ni den här! Den finns i svart och vit.
 
Har någon av er provat deras produkter ? funkar det?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0