På gott och ont

Många händelser som händer med hästar,djur människor eller egentligen allt kan vara både bra och dåligt.

Tänkte ta ett exempel med att Athena kan stegra titt som tätt. Visst det är ALDRIG kul när hon stegrar sig , verkligen inte. Och jag hoppas verkligen att hon kommer sluta med de dumheterna så småningom. Men jag måste säga att det är både på gott och ont. Som jag skrev är det supertråkigt och speciellt farligt när hon håller på så men samtidigt är det en bra erfarenhet.

Första gången hon stegrade sig blev jag jätterädd och typ tokgrina till mamma att "jag inte var reda att handskas med henne") Men när hysterin lagt sig så var det bra liksom. Sen dess har hon gjort samma sak igen fast inte lika mycket som den gången och nu är jag inte rädd när hon gör det längre. Vilket jag uppskattar jättemycket, hon kan i princip göra vad som helst nu och jag blir aldrig rädd. Precis som att ramla av kan vara nyttigt ibland. Haha låter ju Hemskt men jag önskar att jag ramlat av fler gånger än vad jag gjort. Låter helt knäppt ju! Men när jag väl ramlar av inom en framtid kommer det bli "världens grej" ramlar man av lite då och då blir det inte värsta undergången. Sen menar jag såklart inte att det är bra att ramla av så att man skadar sig , absolut inte! Men att ramla av utan att man skadar sig kan vara en bra sak också.

Förstår ni vad jag menar? Att händelser som händer kan vara på både gott och ont. Det är vad jag tycker , vad tycker ni läsare? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0