Ny tävlings T-shirt

När jag fyllde år fick jag denna nya T-shirt av Jeanette! Blev superglad då jag dels önskade mig en ny tävlingströja och så är den ju rosa! Måste älska allt som är rosa!  Provade den och den sitter jättefint , ett litet minus är dock att det är knappar att knäppa. Haha är så himla lat så hatar att knäppa knappar.... Men den är snygg och man tävlar ju inte varje dag så jag tror jag klarar av det ;) Så tack till Bästa Carlbarks familjen
 
 
Den finns att köpa på Hööks för 199kr så om ni vill ta er en titt gå in här, den finns även i Marinblå vilket är en färg jag älskar nästan lika mycket som rosa , så ska kanske tar och köper den inom en framtid.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0