Athena klar

Nu är jag och Athena klara och jag tyckte det gick bra! Vi hade det vanliga 2-delade bettet och hon var hur fin som helst på det. Sökte sig bra neråt i trav och galopp, i båda varven ! Vi testade hoppa ett hinder också på slutet fast jag misstog mig lite med avståndet så vi rev men hon hoppade dock över fint ! Ett riktigt hopp ;) så jag är mycket nöjd med passet. Imorgon kommer det antagligen blir en tur ut med fokus på tölt eller så kör vi paddocken och då med fokus på tölt-galopp-tölt. På söndag ska jag, mamma och hästarna till Örsta för lite aktiviteter , mer info om det kommer ikväll :)

Duschade henne efter och hon tyckte det var väldigt skönt vilket jag kan förstå i den här värmen... Sen drack hon från slangen också , så himla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0