Valborg

Har packat ihop allting tills imorgon då vi ska upp till Forsen för Lag-SM uttagning! Är sjukt taggad och då jag inte hinner rida Athena idag innan jag ska till Kumla för att fira valborg med några av mina friendos kommer hon vara en liten tickande bomb. Men vad gör det liksom? Bara att kötta endå ;) Kommer dock att åka hem runt 12-1 och sova hemma. Känns skönast så och då slipper mamma åka och hämta mig tidigt imorgon innan vi ska lasta.
 
Har även bestämt mig för att rida femgången i vänster varv. Chansen att få pass är större där fast då kommer galoppen drabbas men nu kommer jag rida ensam eller med en tjej till så då är det skillnad. Men den lägsta gångarten räknas bort och oavsett om det blir höger eller vänster varv så kommer galoppen  bli borträknad då skritten och traven är hennes starkaste gångarter. (Passen och tölten kan inte räknas bort) Passen väger även dubbelt så vi kör på vänster helt enkelt! Men det blir säkert bra :) Det löser sig! Blir även första gången vi kör flagglopp men men .... Det är alltid kul med utmaningar!
 
Om jag kommer ihåg rätt har jag inte världens bästa mottagning däruppe men om allt funkar kanske det blir lite live.updatering. 
 
 
Så vi hörs imorgon och ha en bra valborg !
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0