Utvärdering

Jag måste säga att Hrimfaxis tävling har varit helt fantastisk. Det finns faktiskt inte så mycket negativt som jag kan komma på. Om man är nybörjare och bor hyfsat i närheten tycker jag verkligen man ska åka dit! 
 
Positivt: 
 
* Bra underlag
 
* Bra försäljning
 
* Bra med plats för uppvärmning
 
* Bra musik
 
* Bra angagerat 
 
Förutom det hade vi också tur med vädret, me gusta!
 
Här är några saker jag tyckte var väldigt bra med tävlingen. Personlien tyckte jag underlaget var perfekt, det passade mig Athena super bra men det varierar såklart från ekipage till ekipage. De hade bra försälning, fika,dricka och mat. På lördagen fanns det tillochmed tacos och hamburgare! super verkligen. Man fick värma upp i ridhuset eller så fanns det gått om plats utanför så det var väldigt bra. Jag tyckte att musiken var awsume, inget att klaga på , de anpassade efter gångarter osv. Annars tyckte jag de hade bra koll på det mesta och det fanns plats att bygga hage/hyra hage /hyra box , boxen var dock väldigt dyr 500 kr men det fanns ju endå att hyra. Såg även att om man ville kunde man få kvälls/morgon fodring så överlag en väldigt rolig och bra tävling! Rekomderar er att vara med på deras hösttävling! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0