Utvärdering Ridhuskampen

Positivt:

* Bra service
* Fint och stort ridhus
* Bra försäljning ( mat, dryck osv)
* Hagar till uthyrning

Negativt:

*Stressat schema
* Dåligt plats för uppvärmning
* Inga poäng

Här är några positiva och negativa saker med tävlingen. Jag tycker det är jättebra att de ordnar en sån här tävling då man som nybörjare eller erfaren vill testa tävla eller kolla av hur hästen går. De var väldigt trevliga och hjälpsamma, ringde man och undrade något var dom alltid glad a och förklarade. Ridhuset var fint och bra ordnat men ett stort MINUS var att man inte fick några poäng. Blev riktigt besviken. Det var endast de som kom till final som fick veta poäng. Jag visste redan innan att vi inte skulle komma till final men tänkte att det ska bli kul och se vad för poäng vi får . Men nej , inga poäng.

Så jag tycker att om man bor nära Avesta och vill prova tävla men inte bryr sig om poäng så ska man verkligen åka dit! Eller om man bara vill kolla av hur hästen sköter sig och hur själva känslan är. Eller om man har en super häst som man vet kommer ta sig till final , då borde man åka. Så den var både bra och dålig men ångrar inte att jag åkte dit. Nu ska jag och Athena börja öva på tävlingar utomhus och bara kötta på ! TAGGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0