Startlistor

 
Nu har startlistorna kommit ut. T8u börjar klockan 11.40 och jag är med i första gruppen, alltså är jag först i den klassen , nervigt! Det är jag och 2 andra tjejer, vilket är ganska bra, blir det för många stressar Athena upp sig, så 3 st blir helt okej ! 
 
V5u är klockan 14.35 och jag är i andra gruppen med en tjej till. Att vi bara är 2 är så himla skönt! Speciellt eftersom det är fyrgång, väldigt passande! 
 
Vi har nu reserverat en box. Athena älskar väl inte direkt att stå i boxar men det får hon vackert göra. Jag har väl ingen sådär super lust att stå och hålla henne hela dagen... ;) plus att när vi ska lasta för hemfärd passar det med en box. 
 
Såg även att framridningen sker i ridhuset och utanför , tack säger jag bara! Känns verkligen bra att kunna värma upp i ridhuset för att få en henne mjuk och avspänd. 
 
Måste säga att allt är väldigt bra planerat och nu taggar jag sönder ännu mer! Haha är jätte nervös också pga av att jag hade värsta hemskaste mardrömen ! Jätte fail verkligen xD men den var för konstig för att kunna bli sann , eller......?
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela K

Var ska du tävla någonstans? Lycka till! :)

Svar: Jag ska tävla på Hrimfaxis vårtävling i Kumla , Örsta Kulle:) Tack så mycket!:D
Fanny Nordh

2013-04-24 @ 17:58:34
URL: http://mknutzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0