Otroligt lycklig

Asså jag kan inte ens förklara hur glad jag är att vi bestämde oss för att skicka iväg Ardis på inridning hos Sigfus. Hade vi inte gjort det hade jag inte verkligen inte  varit lika duktig som jag är nu och jag skulle aldrig ha fått lära känna världens bästa Athena. När jag tänker på det så är det ju helt sjukt, hur 1 sak kan leda till 1000 andra. Jag har utvecklas så otroligt mycket på så kort tid tack vare henne och Ardis. Inte bara ridmässigt utan på massa andra sätt. Utan dom vet jag inte var jag skulle stå idag.
 
 
Så tack mamma för att du kom på att vi skulle skicka upp henne dit och tack Sigfus att du presenterade världens bästa för oss och att mamma fick provrida, och tack Pappa att vi fick köpa henne! Världens bästa verkligen! 
 
Livet är bara så underbart! Världens bästa familj, vänner och djur , ni är GULD värda!
 
Älskar er<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0