Min hjälm

Jag har en enkel Horse-life hjälm. Tycker verkligen jättemycket om den. Den är jätteskön och ganska snygg för att vara en lågprishjälm. Det är mycket hjälm för pengarna! Älskar att man kan ställa in hur stor den ska vara och det är väldigt midigt om någon vill låna den. Det är därimot lite störande om man vill ha tofs för då blir det obekvämt. Men rider nästan alltid i utsläppt eller fläta så det är lugnt ändå. Så om ni letar efter en bra och bekväm hjälm som inte är för dyr och ser helt okej är det den här!
 
Min är köpt på Hööks men den fins bla häääär och kostar 599kr
 
 
 
Om jag skulle skaffa mig en ny hjälm nu skulle det lätt bli den här:
 
En Lami- Cell med Swarowski, typ dreglar när jag ser den. Bling är det bästa som finns och tror den skulle sitta ganska perfekt på mig så GEEE MIG. Den kostar 1495 kr och finns att köpa häääär men gör inte det för den är min.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0