Mål , Hrimfaxi vår

Mitt mål med tävlingen är att hon ska sköta sig och att vi ska ta rätt gångart i fyrgången.  Det kanske inte låter så spännande för er så att om allt går bra och hon sköter sig så kommer målet nog vara 5.0 i V5. För om hon är avspänd så kan vi absolut få det men som sagt då måste hon vara avspänd och eftersom det är hennes första tävling på en  ovalbana så tror jag inte hon kommer vara så avslappnad. Men som sagt OM hon är det då är det målet annars har jag ingen viss poäng jag vill uppnå. I T8 har jag inte något mål även om hon är avspänd för tölten kan variera från dag till dag. Den kan vara  passtaktig i olika grader eller helt okej eller jättefin, det beror helt enkelt på hur hon och jag är just den dagen. Som jag kanske har skrivit ett antal gånger är jag bara så himla taggad oavsett hur det går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0