Lång tid sen sist....

Tycker rubriken stämmer ganska bra in..... Herregud vad längesen det var sist! Jag har väldigt mycket att berätta, allt har varit väldigt intesivt. Till att börja med så är min gamla blogg helt cp så jag gav upp med den helt enkelt. Designen gick inte att fixa till så fick göra en ny på en denna blogg. Ska försöka fixa över några några inlägg hit till den här bloggen om jag har tid. Den nya designen är väl helt okej tycker jag, den duger så länge i allafall! Tänker dra lite kortfattat vad som hänt sen senast.
 
 
 
* Tävling: Jag har varit på min första tävling!
 
* Athena skadad: Athena har skadat vänster bakben men är bättre nu.
 
* Bytt lokalförening: Jag bestämde mig för att gå med i Edda istället för Hrimfaxi och jag är väldigt nöjd med det beslutet! 
 
* Kvala till lag SM: Jag ska kvala med Athena i lag SM.
 
Ridit för Linda och Tess: Linda kommer hit till gården och håller lektioner varannan vecka, och jag har komit iväg till Tess och ska fortsätta att åka dit 1-2 gånger i månaden !
 
Hehehe och den sista måste ju såklart vara :
 
Athena har börjat skimla av: JAJAMÄN , UNDERBART!!
 
Kommer såkart att berätta mer om alla punkter i enskilda inlägg och måste bara säga att det är skönt att vara tillbaka!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! Fin blogg <3

Svar: tack så mycket!:)
Fanny Nordh

2013-04-07 @ 20:49:09
URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Postat av: Emelie

Super fin header! Har du gjort den själv? :)

Svar: Tack så mycket! Ja det har jag!:)
Fanny Nordh

2013-04-08 @ 10:22:40
URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Postat av: Adina

Är hon färgväxlare eller bara att hon kommer bli skimmel sen när hon blir äldre? :)

Svar: Hon är färgväxlare !:)
Fanny Nordh

2013-04-08 @ 20:59:37
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se
Postat av: Rebecca

Fin ny blogg! :)

Svar: Tack så mycket!:D
Fanny Nordh

2013-04-08 @ 22:17:14
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0